7 Temmuz 2013 Pazar

bu fotoğrafa bakıp duruyorum..

. bu fotoğrafa bakıp duruyorum.. iktidarlar yitip gider bir gün. gün gelir bu iktidarda çekip gidebilir ve yerine başkası da gelir. o yeni gelene karşı da insanlar sokağa dökülebilir ve üzerilerine gaz sıkılabilir. hatta sosyalist cumhuriyet kurulabilir ve yine birilerinin üzerine gaz sıkılabilir. poliste her yerde polistir.. bu fotoğrafa bakıp duruyorum.. ve gözlerimi toma'ya bakıp kalmış sokak köpeğinden ayıramıyorum.. onda şu evrende nefes alan her şeyin saflığını ve sadece bildiği gibi-özgür- yaşamak isteyen her şeyin gözlerini görüyorum. içim yanıyor.. bu fotoğrafa bakıp duruyorum.. aklıma sadece 2 yalvacın sözleri geliyor; "filistinlilerinde kurumsallaşacağı gün artık onların yanında olmayacağım" diyen Genet ve "varoluş, başka yerde" diyen Breton. insanlığımdan da utanıyorum..

Hiç yorum yok: