7 Şubat 2010 Pazar

3 harflilerin ininde...


ben hayat ile anlaşamam, problemli bir micazım var.ben gece yaşasamda geceyi sevmem, çünkü her gecenin kabusları var. rahat yatamam genelde ben, çünkü kendime ait bir yatağım ya da bedenim hiç olmadı.
çocuğuma karşı bir diyet istiyor 3 harfli iki kadın . karanlık ve şeytansılar. yalancı ve tanrısallar. bir erkek çocuk ile takas harekatı...

gece uzun ve soğuk, zaman belirsiz, bellek kayıp, unutulmuş bir duygu sağanağının gölgesinde. kabuslarımla yaşamayı öğrendim artık ben, 4 gün aralıksız şevkat düşleri soğuk bir kış kanepesinde yiterken, uzaktan Amy imdata yetişiyor sadece:
'she left no time to regret'

kayıp zamanın halesinde yalnızlığım, hicretim oluyor, kifayetsiz.
ve karışık yitiyorum iyi sıhhatli olsunların tekinsiz evrenine.

Hiç yorum yok: