3 Ağustos 2010 Salı

Blok 1


dün
haşhaşi 02 okudum. nedense kemal suat angı'nın metni bende şiddetle salata yapma isteği uyandırdı. özellikle soğanı şevkatle soyup, hassas doğradım. rokalar, ıslak rokalar ile ilgilenmek entellektüel faaaliyetten hoş geldi.
25 karede yazarken okunuyordu ama?
bu gün
sabah kahvaltısından önce Otto Muehl'in Sodoma filmine baktım.ifadesizdi tepkim, iştahımda açılmadı. ama talep ettiğim peynirli-biberli omlet güzel yapılmıştı, keyifliydim. şu terleme nöbetleri de olmasa...
dün
beni kasan bir kaç Antionini filmi, bir Godard filmi sayabilirim. ama Fellini'nin sirklerin, gemilerin ve kadınların Fellini'sinin filminde uykuyu tercih ettiğim için yerinmelimiyim?
kadınlar şehri'ni 1,5 saat izleyip, uyku provaları. rakı 3 kadehten sonra içilmiyor, sıcak ötesi bir iklim.
bu gün
sabah kalkmak facebook'a comment seçip yazmak, twitter'a ısınma çabaları felan. ekrana esir oluşuz, yada ekranı kendi Narkisos aynamız yapmışız haberimiz yok. ekrana karşı dikkat!
kadın çocukmusun -dedi, hemen delimisin -diye düzeltti.
ve bu işte Vonnegout'un hiçbir suçu yoktu.müzik yoktu ama omlet çok lezzetliydi.
gidenin yolu açok olsun, yeni oyunlarla sürer hep hayat sevgili Federico Fellini..

Hiç yorum yok: