16 Nisan 2009 Perşembe

Bay Perşembe İftiharla Sunar: 2

Küfretmekti Maksat

Azcık eğretilemeden ölünmez. Yaşanır.
Ya da tesadüfen sevdim seni yârim üstüne alınma. Kişisel bişi.
Biraz kimya az hormon çok sıcaklık isteği, dünya çok soğuktu çok. Diye kucağına atlayan kadını sevme. Salak sevme. Beni de.
Biraz kimya az hormon çok sıcaklık isteği ek olarak kendini önemli hissetme ve arazide bir yer arzusu ile beni seveni sevmeyeyim. Dünya çok soğuktu çok diye. Salağım sevmeyeyim. Seni de. (eskiye gönderme yeniye gözdağı. lakin hepsi kendi kendime)…
Lan annem de vardı aslında, fena sayılmaz hani sevmişti de. Kucak sıcak ilişkisi. Eee.Si. Ne demeye bu sevilmeyenleri sevme isteği bi bağrına basma bi kabullenme isteği. Tanrıça mısın lan, orospu desem, alınmasam kendime de biraz da kendimi sevsem. Eee yetti be. Desem. Yok bi dursam. Sakinlesem azcık da öyle karar versem. Sanki proje a.k. nereye karar veriyosun. Tüm kararlar verilmiş okeye dönülüyo yavrum benim sen hala eğretile eğretileyebildiğince. Sana paye bu . sana ödev görev ne sikimse. O işte.…

Yok bu böyle olmayacak. Siktiğimin işinden de. Evinden yolundan arazisinden de. .

Sıkılmanın genini bulmuşlar, onu aldıracam. Sikilmenin genini bulmalarını bekliyorum onu da aldırcam. Yane kahvehane aççam da, ön hazırlık mahiyetinde yazam dedim. Oldu..

Aççam kahvehaneye tüm dostlar tüm kafası beyni sikikler davetlidir, çaylar şirkettendir. Şirketin adı bedbahtlara bir yerdir. Yer cehennemin dibidir. Altıdır üstüdür. Cennetinden kovan orospudur. Bir cenneti olmadığı halde öyleymiş gibi davranan şerefsizdir. Ya sabır.

Hiç yorum yok: