16 Nisan 2009 Perşembe

Bay Perşembe İftiharla Sunar:1

yakın geleceğin belirsiz ayaklanmasının robot resmi Ayşegül'ün metinlerinde büyüyor. ve şimdiden spot ışıkları görülebiliyor, geleceğin. buyrununuz efendim:

Mandalina
mandalinalar tatlıdır. hayat mandalinaların da tatlı-yalan olabileceğini gösterir.
tekila shot.
hiçbir şey söylenmese de olur ama her aşk birkaç kelimeyi hak eder.
tekila shot.
mandalinalar yok artık. mevsim bahar. insan-hayvan sevişmek ister. hayvanca sevişmek. insan gibi sevmek. hayvanlar sevmez.
tekila shot.
küçük kız küçük kız söyle bize ne oldu. dün sabah ağlıyordun. bugün başka birgün mü?
tekila shot.
kabile çoktan dağıldı. kabile yalan üzerine kuruluydu. bari sevmek yalan olmasaydı. her şey çok anlaşılır.
tekila shot.
anlaşılmaz olana ihtiyacım sonsuz. keşke sonsuz olan bu olmasaydı.
tekila shot.
bu bir ajitasyon bildirisidir. kimse kimseye olmadığı bir şeyi oynamasın diye. hayat bir sahne değildir. ben oyuncu hiç. sen de.
tekila shot.
anna ahmatovadan gelsin insanların yakınlığında gizli bir sınır var.
***
bana sonsuz bana sınırsız aşk acı ne boksa bir şey gerek.

4 yorum:

(Bay Perşembe) dedi ki...

bu metni seslendirebilirim ve sanırım çok güzel 1 fonetiği var. ama hesapladım bu 7 tekila shot'a patlar.
belki ilerde şu olacak, ben bunu okucam benim ve dinleyicilerin önünde 7'şer shot tekila olacak.
şiirle birlikte shotlıcaz, çatlıcaz...

mont bere dedi ki...

yapalım bunu o zaman?

(Bay Perşembe) dedi ki...

önce şiiri bağıra bağıra okuyacağımız 1 mekan bulmamız lazım
svgili dostum:)

Moriçe! dedi ki...

Doğum günümde yazılmış. O kadar içemedimse de o kadar içmeye değerdi.Yarım bırakılıp içinden çıkılamamış işler müdüresi diler ki:... Dilerim bulursunuz öyle bir mekan :)Evet bunu diler:)