21 Nisan 2009 Salı

Kaddar/Ayşegül (volüme 4)

gaddardan bozma.düşünüyorum varım o halde ulan.lı cümle kurdum hiçkimseye kurdum önce kudurdum sonra içimde.her şey içimde oldu her zaman dışımda oldu bir şey ler.bıktım. kendimden de gidemedim başkasına diye türkü tutturdum önce sonra bıktım bundan da seneler geçti bunlara bakmadan. sahi seneler bakmaz ya. dedim sonra öncesi yok.bana ne oldu neden hep huzursuz böyle dedim önce sonra alıştım buna da.sonra dedim dur dedim arkana bakma dedim sus bi. allahın belası sus dedim içim dışım bir oldu dedim siktirtme sıkıntından yaşa git dedim önce mi sonra mı ne önemi var ki dedim. içime. düşüş o düşüş dedim lan dedim bak dedim inan dedim ne olur azıcık inan dedim ne olduğu önemsiz dedim. içime.bir şey demedim önce. sonra sıkıntıdan boğulmazdan az önce dedim ki yok bu böyle olmayacak öyle de olmayacak içimdeki ses kısıldı bağırmaktan dedim biraz. konuş dedim. geber dedim. kime dedim. ne.

Hiç yorum yok: